Bestellen
Bestellen bij BienBaby doe je eenvoudig een aantal stappen te volgen.
- Plaats je gewenste artikel(en) in het winkelmandje
- Controleer je bestelling in het winkelmandje als je klaar bent met winkelen
- Klik op de knop ‘afrekenen’.
- Log in op jouw account of bestel zonder te registreren
- Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig het afleveradres als je dat wilt.
- Al je gegevens gecontroleerd? Ga dan verder naar betaalmethode.
- Kies jouw manier van betalen en klik op ‘betalen’ om de bestelling te plaatsen
Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Verzenden
Bienbaby verzendt naar Nederland en België.
Bij besteding vanaf 75 euro gratis levering naar Nederland.
Op werkdagen voor 18:00 uur besteld is volgende dag verzonden.
De bezorgopties zijn:
Nederland
PostNL € 4,50- (met track&trace)
-
- Afleveren op je thuis- of werkadres
- Ophalen bij een PostNL locatie
Bekijk hier jouw dichtstbijzijnde PostNL afhaallocaties (Nederland):
België
PostNL € 9,-
-
- Afleveren op je thuis- of werkadres
- Ophalen bij een PostNL locatie
Garantie en klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bienbaby.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.