BienBabyKlantenservice
Klantenservice

 

 

Bestellen

Bestellen bij BienBaby doe je eenvoudig een aantal stappen te volgen.

  • Plaats je gewenste artikel(en) in het winkelmandje
  • Controleer je bestelling in het winkelmandje als je klaar bent met winkelen
  • Klik op de knop ‘afrekenen’.
  • Log in op jouw account of bestel zonder te registreren
  • Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig het afleveradres als je dat wilt.
  • Al je gegevens gecontroleerd? Ga dan verder naar betaalmethode.
  • Kies jouw  manier van betalen en klik op ‘betalen’ om de bestelling te plaatsen

 

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

 

 

 

 

Betalen

Bij Bienbaby kan je veilig en snel betalen met de volgende mogelijkheden:

  • IDEAL
  • Klarna achteraf betalen ( 1 euro toeslag)
  • Appel Pay
  • Creditcard

 

 

Verzenden

Bienbaby verzendt naar Nederland en België.

Bij besteding vanaf 75 euro gratis levering naar Nederland. 
Op werkdagen voor 18:00 uur besteld is volgende dag verzonden.

De bezorgopties zijn:

Nederland
PostNL € 4,50-  (met track&trace)

    1. Afleveren op je thuis- of werkadres
    2. Ophalen bij een PostNL locatie

 

Bekijk hier jouw dichtstbijzijnde PostNL afhaallocaties (Nederland):

 

 

België
PostNL € 9,-

    1. Afleveren op je thuis- of werkadres
    2. Ophalen bij een PostNL locatie

 

 

Contact

BienBaby.nl
Volmolen 1
3146 SP Maassluis
06 24 61 72 79
info@bienbaby.nl
KVKnummer: 75947498
BTWnummer: NL003033816B65

 

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bienbaby.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Shopping cart
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping